Kväll

Så är det tisdag kväll jag ska sova nu. Är sjukt trött, haft en bra dag. Imorgon ska jag till öppenvården.  Ska till min samtalskontakt där.  Känns lite konstigt då jag inte varit där på typ en månad eller mer. Men jag hoppas på att det går bra. Nu ska jag sova. Ha en fin kvälll.  Godnatt 
Johanna❤️

Kväll

Har kollat på the impossible på Netflix. Nu har jag presis tagit mina nattmediciner så nu hoppas jag på en bra natt. Sov så gott 
Johanna❤️

Måndag

Så är det måndag. Jag har presis vaknat är sjukt trött, vill bara sova tills allt blir bra. Orkar Inte vara sjuk. En psykos som har ett hårt grepp om mig.  Får se vad jag ska göra idag,  ha en fin måndag och en bra ny vecka.. 
johanna❤️

Kväll

Så är det söndag kväll. Jag och mamma har spelat kort. Nu har jag tagit mina kvälls och nattmediciner. Vill bara sova idag. Var til 131 på Danderyd för att få lite mediciner. Då mina är slut och dem måste en läkare ha licens och beställnings vara. Mår sådär nu. Mest trött. Trött på allt. Nu hoppas jag på en bra natt. Ha en fin kväll. 
Johanna❤️

Söndag

Så är det söndag, jag har ätit frukost och nu ligger jag i sängen och vilar,  är sjukt trött och mår dåligt. Vill bara bli frisk från allt det psykiska. Låt mig bara vara ifred,  nu ska jag vila lite. Ha en fin dag. 
Johanna❤️

Lördag

Så är det lördag kväll. Idag var jag i Täby c med en kompis. Vi gick runt i affärer och så åt vi lunch på donken och sen en fika på espresso house.  Drack en frapino, ❤️ nu har jag städat lite i mitt rum. Nu är jag trött.. ha en fin kväll.
Johanna❤️

Täby c

Är Påväg till Täby c ska träffa min bästa kompis där,, ha en fin dag 
Johanna ❤️

Lördag

Så är det lördag, jag har ätit en ganska sen frukost. Mår inte så bra idag, vill bara slippa allt. Jag orkar inte mer. Jag blir förvirrad på livet. Jag lever inte ens jag vill bli frisk men det verkar ta tid. Jag vet inte hur mycket mer jag orkar,, ska nog vila lite nu.  Är trött.  Ha en fin dag 
Johanna❤️

Fredag

Så är det fredag kväll. Jag har ätit middag för ett tag sen, nu är jag helt slut efter denna dag,, ska snart ta mina kvällsmediciner sen vänta tills 21 så jag kan ta mina nattmediciner., sen ska jag sova. Vill inte Leva mitt äckliga liv. Detta liv är inte vacker inte mitt. Visst jag har en fin familj och världens finaste hund men det hjäper inte mig. Men får inte svika någon igen. Jag måste stå ut.  Ha en fin helg
Johanna❤️

Torsdag

Så är det torsdag. Jag ska kanske åka och bada med mamma. Men först ska jag vila lite till.  Ha en Fin dag
Johanna❤️

Onsdag

Så är det onsdag kväll. Idag har jag först varit på öppenvården hos min läkare där. Mamma var med mig så det gick bra. Nästa onsdag ska jag till min skötare där och veckan efter så ska jag till en sjuksköterska där för att få min injektion med trilafon, kommer ha mycket att göra dem närmsta veckorna. Idag var jag mamma och benzo vid en badstrand och sola och bada. Det var mysigt. Imorgon hoppas jag att läkaren skriver ut mig vla telefon. Nu ska jag fixa mig inför natten,  ha en fin kväll/ natt 
Johanna❤️

Psyk

Hade läkarsamtal idag och min mamma var med, läkaren är störd i hela huvudet. Fick två dagars permission och om det går bra så kan jag bli utskriven via telefon, nu ligger jag i sängen och ska sova,  imorgon ska jag och mamma till min läkare på öppenvården.  Godnatt. 
Johanna❤️

Tisdag

Så är det tisdag, och jag är kvar på psyk. Jag ska ha läkarsamtal kl 14, ungefär. Mamma ska vara med. Så jag hoppas att läkaren skriver ut mig idag. Jag vill hem och Fortsätta kämpa. Jag har blivit bättre efter injektionerna. Så det är skönt. Men nu vill jsg bara hem. Och vara med min älskade hund. Ha en fin dag 
Johanna❤️

Måndag

Så är det måndag. Jag mår helt okej.  Fick en injektion för en stund sen, mina röster blir lugnare av den. Nu fick jag nyss lite ångestdämpande.  Imorgon så ska jag få läkarsamtal vid 14. Hoppas på att kunna bli utskriven då, men har fett ont där dem stack mig med injektions nålen, kan knappt ligga ner.  På onsdag ska jag till min läkare på öppenvården. Ha en fin dag,
Johanna ❤️

Kväll

Så är det söndag kväll.  Jag har fått mina kvällsmediciner så nu väntar jag på mina nattmediciner. Hoppas att läkaren skriver ut mig imorgon. Vill inte vara inlagd på psyk något mer, jag vill hem till min mamma och benzo. Är sjukt trött nu. Men måste hålla mig vaken ända till 22. Sen ska jag sova. 
Jag hoppas att det är en bra läkare imorgon.  Jag känner mig redo att skrivas ut, jag blir inte bättre av att vara inlagd.. vill kunna njuta  av sommaren. Ska till min läkare på öppenvården på onsdag. 
Ha en bra kväll/ natt
Johanna❤️

Söndag

Så är det söndag jag  har sovit till nu. Är sjukt trött. Hoppas att läkaren skriver ut mig imorgon. Vill hem till mamma och benzo.  Vill inte vårdas på psyk. Vill inte ha tvångsvård. Snart blir det lunch. 
Johanna ❤️

Psyk

Så är det lördag kväll. Jag hoppas att jag kan bli utskriven på måndag. Vill inte vara inlagd vill ut från psyk, jag vill hem till min mamma och benzo. Måste hålla ut tills på måndag nu. ❤️ har fått mina kvällsmediciner och om en timme får jag mina nattmediciner., 
Ha en fin kväll/ natt 
Johanna❤️

Psyk

Vill ut från psyk, sjuksköterskan ska ringa till läkaren för att se om jag kan få permission till på måndag, så håll tummarna att läkaren godkänner det, och jag hatar tvångsvård men får skylla mig själv. Det är mitt fel att jag hamnade på psyk igen. Nu har dem iaf tagit bort vaket så det är bra.  Ha en fin dag. 
Johanna❤️

Lördag

Så är det lördag jag är sjukt trött. Ligger fortfarande i sängen, känner mig lite konstig.  Har fortfarande extravak så det suger. Jag hoppas på att få komma hem idag eller att dem tar bort vaket. Vill hem till min mamma och benzo.  Nu ska jag nog vila lite till. 😴
Johanna ❤️

Vak

Så överläkaren här satte extravak så en personal är med mig hela tiden. För att jag inte kan stå emot mina röster, jag hoppas att någon läkare kan ta bort det imorgon.  Ska lyssna på musik nu för att se om jag kan distrahera mig.  Ha en fin kväll
Johanna❤️

Helg

Så är det fredag och en ny helg börjar. Jag är inlagd på psyk med extravak och fick nyss en injektion med cisordinol. Känner mig lite trött. Hoppas att denna helg går snabbt.  Vil hem till min mamma och benzo. Hoppas att ni har en bra dag. 
Johanna❤️

Fredag

Så är det fredag, jag är på psyk på Danderyds sjukhus. Hoppas att få komma hem idag.  Vill inte vara inlagd, jag vill hem till min mamma och benzo ❤️ 
Johanna❤️

Kaos

Så kvällen slutade med polis till medicinakuten. Polisen körde med sirener till Danderyds sjukhus. Kom dit vägrade dricka kol. Vid halv 1 inatt fick jag komma till avdelning 131. Hoppas att läkaren låter mig gå hem idag.  Mår dåligt jag sviker min familj jag känner inte igen mig själv, Jag orkar bara inte mer.  Nu ska jag nog försöka sova lite till.
Johanna❤️

Torsdag

Så är det torsdag jag funderar på att åka till arninge och sen till Vallentuna.  Om jag orkar. Får se helt enkelt. Mår fortfarande illa så det är jobbigt.  Mår dåligt psykiskt så det är jobbigt ochså. Ligger fortfarande i sängen, orkar inte gå upp. Är helt slut. Kräktes 5 gånger igår fick inte ens behålla vatten.  Känner mig svag idag. Orkade knapppt stå upp igår kväll. Hoppas att denna dag blir bättre. ❤️ ha en fin dag 
#sommar2018 
Johanna ❤️ 

Kväll

Så är det onsdag kväll. Jag har kräkts 5 gånger idag. Har ont i varenda led i kroppen och fryser ihjäl och svettas ihjäl.  Var till Österskär på en kvällspromenad med mamma och benzo. Nu ligger jag och vilar. Har tagit mina kvällsmediciner. Snart ska jag nog sova.. ha en fin kväll 
Johanna❤️

Frisör

Är hos frisören med mamma.  Hon klipper sig och jag har shoppat lite. När hon är klar ska vi gå hem till benzo. Ska nog lägga mig och vila ett tag när jag kommer hem. Är sjukt trött nu efter en tidig morgon. Och allt psykiska gör ont. Det gör ont att andas att existera.. har en fin dag ändå försöker kämpa även fast jag e på botten igen. 
Ha det bäst #sommar2018 
Johanna❤️

Sommar

Nu är det verkligen sommar på riktigt. Jag har varit i Täby c och köpt nya skal till min mobil.  Nu är jag snart i Åkersberga igen. Ska gå till espresso house och köpa något kallt att dricka. ❤️ ha en fin dag 
Johanna❤️

Godmorgon

Godmorgon jag var ute med hunden vid halv 7 varit vaken sen halv 6 mår illa och mår dåligt psykiskt.  Vet ingenting längre.. jag vill bara skada mig, det är det enda som finns i mitt huvud. Ska nog ta en dusch och fixa mig. Ha en fin dag. Jag ska gå till centrum vid 10. Ska köpa ett busskort och kolla i affärer. Sen vet jag inte vad jag ska göra.  
Johanna❤️

Onsdag

Så är det onsdag.  Jag är vaken nu kunde inte sova. Har ont i hela kroppen. Och mår fortfarande illa.  Sovit jätte lite inatt., benzo kom nyss in till mig en liten stund. Nu gick han till sin egna bädd. Jag ska försöka sova lite till. Mår dåligt vill dö. Orkar inte lida längre. Nu ska jag vila lite. Ha en fin dag i sommar värmen. 
Johanna❤️

Kväll

Så är det tisdag kväll. Jag har kräkts två gånger idag.  Och mår dåligt psykiskt. Vill bara ta en överdos nu. Jag orkar inte mer. 
Skit liv jag lever. 
Johanna❤️

Tisdag

Så är det tisdag.  Jag är sjukt trött. Jag vill bara sova bort alla problem. Sova tills allt Blir bra igen, men nu känns det som att det aldrig blir bra. Vill bara ta en överdos. Orkar inte kämpa längre detta går inte.  Jag vill inte mer. Det hade blivit lite bättre men så hände saker så nu mår jag dåligt igen jätte dåligt. Vet inte vad jag ska ta vägen.  Blä för livet. 
Johanna❤️

Kväll

Så är det måndag kväll. Jag har varit på akupunktur idag med mamma.  Sen när jag kom hem åt vi lite mat och så låg jag och vilade. Noa teamet kom hem till mig med mina mediciner så nu kommer mamma dela mina mediciner men noa teamet  måste ändå komma en gång i veckan till mig för att se hur jag mår.  Orkar inte med dem är rädd för att dem vill lägga in mig igen och det vägrar jag.  Kommer inte säga till någon att jag mår dåligt. Ingen kan ändå göra mig frisk, akupunkturen är mitt sista hopp. Om inte det fungerar kommer jag avsluta mitt liv. Då vinner rösterna. Nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag  imorgon. 
Johanna❤️

Måndag

Så är det måndag. Jag gick upp rätt Så sent idag. Var sjukt trött och drömmer jobbiga drömmar. Har mensvärk ochså ska på akupunktur idag och senare ikväll så ska noa Temaet komma hem till mig och ge mig mediciner och kolla hur jag. Mår. Nu ska jag fixa mig. 
Ha en fin dag 
Johanna ❤️

Sthlm

Nu har man varit i Gbg och på Liseberg. Jag åkte kaffekopparna. Allt är så läskigt på Liseberg. Men den var kul. Nu är vi Påväg tillbaka till Sthlm kommer hem ganska sent så ska sova när jag kommer hem. ❤️ hoppas att ni har en fin dag. ❤️ jag vill bara ta en överdos vill slippa mina röster, jag är rädd för dem. Ska bli skönt att komma hem till tryggheten,  nu ska jag vila lite. 
Johanna ❤️

Söndag

Så är det söndag jag gick upp vid 08 idag åt frukost och sen fixade jag mig. Åh jag sminkade mig lite. Nu är vi Påväg till Gbg blir att kolla i affärer och sen äta lunch och sen gå till Liseberg. Och efter det åker vi hem till Sthlm. 
Dem jag är med är pappa hans tjej och hennes dotter. Och jag älskar dem sjukt mycket . Vi var med min ens kusin och min faster och hennes man som har ett jätte fint landställe. ❤️ har varit trevligt dem här dagarna även fast Min psykos är jobbig. Nu längtar jag efter mamma och benzo ❤️
Johanna ❤️

Godnatt

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Sista natten på Orust känns bra då jag saknar mamma och benzo och mår dåligt, på måndag ska jag på akupunktur och på kvällen så kommer noa teamet hem till mig med mediciner. Och sen på tisdagen ska jag på akupunktur igen.  Sen vet jag inte vad jag ska göra.  Godnatt 
Johanna❤️

Lördag

Så är det lördag kväll. Jag ska till Liseberg imorgon och sen hem till Sthlm igen. Känns bra att åka hem då min psykos är jobbig igen. Och jag lider i tystnad. Jag vill bara dö slippa allt, jag är så trasig som man kan bli. Inget blir bra. Jag orkar inte mer. Det går inte att leva med en pyskos. Jag är rädd när jag är vaken att bli dödad att folk vill döda mig och att rösterna säger åt mig att skada mig. Vill inte mer 
Johanna ❤️

Fredag

Så är det fredag kväll. Jag har åkt båt här på Orust. Det gick bra vi åkte till en ö och solade och badade. Jag har bränt mig på nästan hela mig. Kan knappt ha täcke på mig nu. Ligger i sängen nu och ska sova. Är sjukt trött och hela jag svider och bräns. Rösterna är jobbiga. Fick ju inte med mig min nya medicin. Då den är på licens och ingen läkare kunde fixa det. Sen så måste man beställa hem dem ochså. På söndag åker vi hem till Sthlm igen ska bli skönt. Lite jobbigt att må psykiskt dåligt när man är så långt bort som jag är.  Vi är på grenegård i Orust.  Nu ska jag sova.
Johanna❤️

Trött

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Är helt slut nu och jag hoppas att jag inte blir för psykotisk utan min nya medicin.  Godnatt 
Johanna❤️

Torsdag

Nu är det lite mer än två timmar tills vi är på Orust. 😊 har lite ångest så lyssnar på musik. Och Jag hatar den jag är. Jag känner mig som en börda.  Jag borde inte finnas, jag vill bara ta en överdos av något. Men ska försöka att inte göra något vill liksom inte hamna på psyk igen. Alldrig mer psyk och tvångsvård. Jag måste vara stark för att Klara av detta. Jag måste hålla ihop mig själv. Jag får inte göra något misstag. Inte igen. Men jag vill så gärna ta en överdos och slippa den psykiska smärtan. Men ska inte får inte  göra något. Inte nu. Nu ska jag fortsätta  lyssna på musik . 
Ha en fortsatt trevlig dag. På måndag och tisdag nästa vecka blir det akupunktur. Kommer göra ont men lätt värt det om jag kan bli frisk från det psykiska. 
Johanna ❤️

Livet

Livet är inte kul det är inte vackert. Jag ska gå ner i vikt och vill bara skada mig. Men ska inte det jag måste stå ut. I slutet av juli ska jag till min läkare och den 1 a augusti ska jag till min. Skötare på öppenvården . Men ska be min läkare skicka remiss till praktiker tjänst i Åkersberga så jag slipper åka till Vallentuna. Men det tar säkert tid att fixa det så får se om jag ska sluta gå till öppenvården i valletuna eller inte. Känns som att jag bara klagar men mår iinte så bra. Och jag använder min blogg som en dagbok där jag kan skriva av mig lite. Om ni blir oroliga för mig så snälla kontakta inte polisen för det blir bara ännu värre då. Aja nu ska jag vila lite. Vi är framme i Orust om typ 4 timmar. Så ja jag orkar bara inte. Ha en bra dag 
Johanna ❤️

Torsdag

Så nu är det torsdag. Vi är Påväg till orust nu. Är sjukt trött. Och mitt liv går åt helvete. Vill bara ta en överdos och försvinna. Men har inget att ta. Och min nya psykos medicin tar slut ikväll, så lycka till att vara stabil. Aja hatar mitt liv så vad ska man göra,  ha en fin dag 
Johanna ❤️

Tisdag

Så är det tisdag. Idag har vi åkt till Österskär och där fick benzo bada. Sen åkte jag och mamma till Brevik och soladd och jag bada.  Det var kallt.  Men så mysigt att bara ligga och sola.  Imorgon ska jag på akupunktur. Och efter det åker jag hem till pappa. Nu ska jag vila lite innan middagen. ❤️ ha en fin kväll.
Johanna❤️

Kväll

Så är det måndag kväll. Har varit ute på tre promenader med mamma och benzo. Var skönt. Tog nyss mina nattmediciner så snart ska jag sova. Har lagt mig i sängen. Är sjukt trött. Jag var på noa teamet idag och fick mina mediciner delade. Och dem ska komma på måndag till mig på hembesök. Dem ska dela ny medicin och kolla hur jag mår. Känner mest för att lägga mig ner och ge upp.  Det blir aldrig bättre.  Aja ska iaf sova nu. Och benzo ligger i den andra sängen och snarkar gulligt. Fast nu gick han upp igen. Godnatt och ha en fin kväll/ natt 
Johanna❤️

Måndag

Så är det måndag. Jag har varit vaken sen tjugo i 9 i morse.  Har varit hos min pappa ett tag och efter det var jag till noa teamet för att få min medicin delad. Och nästa måndag ska dem göra hem besök och ge mig mer medicin. Kul att dem ska ha koll på hur jag mår. Vill bara dö. Orkar inte med livet som det är nu. På torsdag reser jag bort i helgen. Kommer hem på söndag kväll. Ha en fin kväll 
Johanna❤️

Måndag

Så är det måndag. Jag mår rätt så dåligt idag. Ska snart fixa mig och sen åka till Vallentuna. Ska till min pappa i några timmar och efter det åka till noa teamet. För att få mina mediciner delade i dosett. Och tydligen ska dem ha kontakt med motverka tills min läkare kommer tillbaka.  Ha en fin dag.!
Johanna ❤️

Söndag

Så är det söndag. Jag var ute på en morgon promenad med benzo. Och så kom noa teamet hem till mig. Nu har jag presis ätit lunch och nu ska jag kolla på Oitnb 😊 älskar den serien. Mår dåligt igen och jag ska resa mot Gbg hållet på torsdag och jag vet inte om jag är redo för det. Vill inte göra någon besviken men jag vet inte vad jag gör snart. Jag vill bara bli frisk men det lär ta ett tag. Jag vill skada mig på alla sätt. Tror att förvaltningsrätten hade rätt om att jag har en allvarlig psykisk störning. Jag är på botten igen och jag vet ärligt inte om jag orkar ta mig upp igen..  nu ska jag vila lite. 
Johanna❤️

Lördag

Så är det lördag kväll. Jag kollar på film och efter det ska jag sova. Är sjukt trött på hela mitt liv.  Det börjar gå åt helvete igen och jag orkar inte falla inte en gång till. Jag hoppas på att det ska bli frisk från dettta. Ha en fin kväll. 
Johanna ❤️

Fredag

Så är det fredag och helg igen. Första helgen då jag är hemma i friheten. ❤️ har kollat på film och nu lyssnar jag på musik.  Vill skada mig igen, vill skära mig. Vill inte leva såhär sjuk som jag är.  Men jag ljuger om hur jag verkligen mår. Jag vill inte riskera att bli inlagd på psyk igen. Ska aldrig mer bli inlagd på psyk. Man mår inte bättre av att vara tvångsinlagd på psyk.  Nu hoppas jag på en bra helg. Ha en trevlig helg 
Johanna ❤️

Kväll

Så är det torsdag kväll. Jag har presis fixat Netflix så nu kan jag kolla på serier och film. Och oitnb finns så är sjukt glad. Livet är på min sida lite iaf.  Har tagit nattmediciner så snart ska jag sova. Det enda som är jobbiga är mina självskadetankar. Vill bara bli frisk någon gång. ❤️ ha en fin kväll. 
Johanna ❤️

Torsdag

Har presis varit ute och sprungit på en fotbolls plan. Med mamma och benzo Var jätte skönt. Har ätit lunch och presis duschat. Ha en fin dag. ❤️ 
Johanna ❤️

Torsdag

Så är det torsdag morgon  idag Ska jag försöka att gå ut och springa lite shoppade ett par snygga jeans igår kan ha storlek 44 igen. Så skönt och när jag ska börja gymma igen kommer jag kunna gå ner i vikt  ännu mer 😊 ha en fin dag 
Johanna❤️

Kväll

Så är det onsdag kväll. Jag har varit ute med mamma och benzo på en kvällspromenad. Det var skönt, så härligt att sommaren är här igen nu när jag är ute i friheten,  ligger i sängen och lyssnar på musik, och om en timme ungefär ska jag sova. 💤🌙 hoppas att ni har haft en bra dag. 
Johanna ❤️

Onsdag

Så är det onsdag, jag har varit väldigt trött idag. Ska snart gå till centrum pch kolla lite med mamma. Skönt att det är sol och varmt igen. Ha en fin dag 
Johanna❤️

Frihet

Är så skönt att vara ute i friheten. Visst jag mår inte bra någonstans men så skönt att bo hos mamma och benzo, har presis vaknat så sjukt trött. Ska ladda mobilen nu, ha en fin dag.❤️ 
Johanna❤️

Fri

Jag blev fri idag så nu bor jag hoss mamma och benzo. Ska sova nu, är sjukt trött. He en fin natt 
Johanna ❤️

Måndag

Så är det måndag och ny vecka. Jag hoppas att få permission eller bli utskriven. Vill inte vara kvar på psyk, hatar tvångsvård 
Johanna ❤️

Söndag

Så är det söndag kväll. Mår helt ok nu. Väntar på mina nattmediciner och sen ska jag sova. Hoppas på att få permission imorgon och bli utskriven från psyk. Ska bo med mamma och benzo så det kommer bli skönt. Slippa äckeliga Vallentuna. Och slippa massa falska människor. Ska börja om på nytt. Och börja gymma igen. Ska gå ner 20  eller 25 kilo. Ska få tillbaka min riktiga kropp igen. ❤️  hoppas att ni har haft en bra helg och får en bra ny vecka. 
Johanna ❤️

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Spela poker, casino, bingo m.m online. Massor av bonusar på Bonusar inom Poker, Casino, Slots med mera - PokerCasinoBonus